Project

General

Profile

User Story #1106

Darstellung der case studies bei my SLM data unpraktisch

Added by Nina Lauterburg about 8 years ago. Updated almost 7 years ago.

Status:
Closed
Priority:
Normal
Assignee:
Category:
To Discuss
Target version:
Start date:
07 Nov 2016
Due date:
% Done:

0%

Estimated time:
Resolution:
fixed

Description

Jetzt haben wir bereits zahlreiche case studies in der Datenbank, die submitted wurden (mittlerweile 9 "Seiten" à je 3 Fällen). Da wir immer Reviewer hinzufügen müssen, ist es für uns nun ziemlich unübersichtlich und wir müssen uns durch diese Liste durchklicken. Kann man bitte mehr als bloss 3 Fälle pro "Seite" anzeigen? Und wäre es möglich, ein Suchfeld einzubauen, wo ich direkt nach submitteten Fällen pro Land suchen kann?
Längerfristig brauchen wir das, damit wir den Überblick behalten.

#1

Updated by Kurt Gerber almost 8 years ago

  • Priority changed from High to Normal
#2

Updated by Nina Lauterburg almost 8 years ago

Zum Layout von “My SLM data“ kam nun auch ein user request: we would prefer to have a compact overview list of the technologies. We are currently working on 12 Technology documentations and are constantly editing the docus. It would be useful to have our Technologies all visible in an overview list on one page. We are not interested in the “latest notifications”.

Wir müssten da wohl noch einmal diskutieren, ob dieses Ticket höhere Priorität erhalten sollte. Als super user hat man wirklich keine Übersicht und anscheinend stören sich die user nun auch an diesem Problem.

#3

Updated by Kurt Gerber almost 8 years ago

  • Tracker changed from Feature to User Story
#4

Updated by Kurt Gerber almost 8 years ago

  • Category set to To Discuss
#5

Updated by Kurt Gerber almost 8 years ago

  • Status changed from New to Accepted
#6

Updated by Anonymous over 7 years ago

Generell sollte im drop-wodn und den Balken das gleiche stehen (einmal My SLM Data und im Drop-down: My SLM practices)

#7

Updated by Kurt Gerber almost 7 years ago

  • Status changed from Accepted to Closed
  • Resolution set to fixed

Suchfeld wurde eingefügt

Also available in: Atom PDF